Miroslav Fišmeister
- amatérský přírodovědec, potomek dvou admirálů, princ jablečných měst
- an amateur naturalist, descendant of two admirals, prince of the apple towns

Licence

Creative Commons License

Navigace

Rubriky

Archivy

RSS feed

Hledání na tomto blogu

Odkazy

Počítadla

Counter
bloguje.cz

známka blogu: 1.08
počet hlasů: 118

Informace

e-mail:
neznalekab@gmail.com

Přes Kojota: prosba o pomoc

"Výzva zástupce iniciativy Nenávist není řešení, v níž lidé, kteří se snaží se zoufalou situací na Šluknovsku něco dělat, hledají posily do svého dobrovolnického týmu.

 

 


Třeba tato výzva osloví mezi mými čtenáři někoho, kdo by mohl na místě pomoci. Současně prosím, abyste tuto výzvu předali dál, opravdu si dokážu představit, jak vyčerpávající musí snaha pomáhat v prostředí přesyceném nenávistí být."

Odkazy.

 



linkuj.cz vybrali.sme.sk

29.09.2011 • permalink
Komentáře

[1] (@Teo - WWW) Vloženo 29.09.2011, 20:56:01
avatarDalší aktivisti...? Nenávist není řešení by se dalo klidně přeložit jako Návist je řešení. Což zní docela pitomě, ne? Pochopil jsem však, že tyhle antipasivisty spojuje NENÁVIST k fašismu, rasismu a intoleranci. Prostě to odmítají tolerovat! :)

[2] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 29.09.2011, 21:10:06
avatarJežíš taky převracel stoly. Rasismus ovšem není hříšník (kterého je třeba milovat), rasismus je ideologie. - Ostatně udivuje mne, že člověk Tvé inteligence se nezamyslí nad tím, že se toto děje právě v době reforem a všelijakých dalších věcí. Není třeba usměrnit zuření většiny někam jinam? - jako ve válce o Falklandy.

[3] (Christabel - WWW) Vloženo 29.09.2011, 21:35:15
avatarTak jste mne donutili se taky na stránky té iniciativy podívat:)

Vnímám to jako negaci zlého, které se evidentně děje, jako vymezení se proti zlu, v tomto případě reprezentovanému rozvášněným davem.
Vymezení se proti špatnému, jeho odmítnutí, to není nenávist...

Podle mne jde ze strany demonstrantů o vybití agresivity a kompenzaci frustrace, ale neviděla bych v tom cílené usměrnění davu tímto směrem. Protože kdo by byl původcem toho usměrnění, manipulátorem davu?

Ale nevím, co bylo ve válce o Falklandy?

[4] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 29.09.2011, 21:42:44
avatarDíky, Chris.

Neříkám, že je to konspirace, říkám, že to může být - to není opatrnictví, spíš slonovinová věž.

Nu, když začala mít junta v Argentině potíže, kdy se odpor proti ní zvedal, dobyla Falklandy, po nichž Argentina (pro niž jsou to ovšem Las Malvinas) touží už od roku 1833, čímž se okamžitě stala neuvěřitelně populární. Za dva měsíce a kousek je Britové dobyli zpět, a junta padla. A Thatcherová vyhrála potom volby s rekordním náskokem. Prosté vojáky obou stran konflikt jistě nesmírně potěšil - i toho se bojím, traumat na obou stranách.

[5] (@Teo - WWW) Vloženo 29.09.2011, 22:05:15
avatarMě zase udivuje, jak si někdo může myslet, že nějakej amatérskej antikonfliktní tým může vyřešit problém, kterej se nepodařilo vyřešit půl tisíciletí. A latentně bude trvat dál. Terazky jde o to, aby aktivisti na všech frontách zpasivněli. Ale když zabetonuješ kráter sopky, stejně v budoucnu bouchne. Akorát na místě, kde to nečekáš.

[6]Teo, (Christabel - WWW) Vloženo 29.09.2011, 22:16:05
avatarale já nemyslím, že oni mají ambice ten problém vyřešit.
Chápu to tak (možná špatně), že jim vadí ten vodotrysk nenávisti, to, jak si na tom problému náckové honí triko, a rozhodli se dát najevo, že tak nesmýšlí každý, kdo mlčí...?

Jiná věc je, že ta agresivita bouchne asi někde jinde, ale přece jen je rozdíl, když se servou fanoušci Baníku a Sparty mezi sebou, což čekají a jsou s tím srozuměni, než když se chystá málem pogrom na místa, kde žije spousta dětí...

[7] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 29.09.2011, 22:20:56
avatarTady se půl tisíciletí schyluje k lynči atd jako teď? Jde přeci o to, zabránit zlu na konkrétním místě v konkrétním čase. Kromě toho, tady dělat něco je lepší než nedělat nic. - A pokud profesionální tým nedělá nic, nu, tak ho zastoupí amatéři; Gándhí taky nebyl profesionál.

[8] (Liška - Mail - WWW) Vloženo 29.09.2011, 22:33:38
avatarJá teda tu situaci podrobně nesleduju, protože z toho regionu nejsem a přiznávám, že prostě neznám, jak to tam probíhá teď a hlavně jak to tam probíhá už léta. Neumím si to představit, protože jsem prostě blbej Pražák (bez ironie).
Nemám televizi - v pohyblivých obrázkách to jistě celé vypadá hrůzostrašně a taky to hrůzostrašné je.

A můj neinformovaný názor je, že má zasahovat stát. Nápor nějakých dobrovolníků z regionů jako je ten můj, dobrovolníků, kteří tu situaci neznají, nežijí v ní a nepracují soustavně tam na místě, podle mě je jen fragmentovaná pomoc. Sice pomoc, ale nekoncepční. (Prvotní pomoc je každá dobrá, nabízí se, ale moc tomu nevěřím.)Tu koncepci měl mít a konat stát. A ten v tom selhal. Jako selhává mnohde jinde.

Co může udělat ve své neschopnosti? Kontaktovat odborníky potřebných profesí, pořádně je zaplatit, najmout lidi z toho regionu, ne třeba z Prahy. Ti budou kontaktovat další lidi ve spolupráci s místní správou a krajskou správou, sestaví rychle pracovní týmy, krizové týmy, terénní týmy a jánevímco. Za účelem komplexního řešení, dlouhodobé práce (kterou ovšem mohou po budovatelské fázi předat jiným lidem...jak to chodí) A ti členové těch týmů by měli být státem dobře placeni.

Proto by mne zajímalo, jestli ta iniciativa spolupracuje se státem a jak jsou ti lidi placeni. Nějakých chaotických nevycvičených dobrovolníků bych se trochu bála. Na uspořádání dětského dne asi mohou být lidi odkudkoli, to se taky nabízí, ale já tomu nevěřím, že je to dobrý.

Ale jsem naivní a jak říkám, tomuhle nerozumím. Akorát podle mě to má platit stát a sponzoři jako obvykle, ne žádní neprofi dobrovolníci, kteří jsou nekontrolovatelní a kdoví, jak to tam zaválí...?

Ten negativistický název "Nenávist není řešení" bych zaměnila za jiný. Z jejich prohlášení vyplývá, že jim jde právě o práci vlády a kraje atd. To souhlasím. Ale fakt si nejsem jistá, jestli tomu regionu pomůže, když do něj nalezou nějací Pražáci a budou si tam hrát s dětmi nebo říkat těm lidem jakoby zvenčí, co mají dělat...

[9] (Liška - Mail - WWW) Vloženo 29.09.2011, 22:34:24
avatarMůj názor mi připadá dost divnej, ale zatím lepší nemám. Až si o tom něco přečtu, třeba ho změním.

[10]K tématu (Christabel - WWW) Vloženo 29.09.2011, 22:46:41
avatarUž jsem dříve přemýšlela o tom, že jde v zásadě o náhodný cíl a skutečná souvislost mezi pochody extremistů a životem romské menšiny se blíží nule:

http://www.christabel.bloguje.cz...

Tehdy to ale bylo trochu jiné, teď jsou ve hře další faktory, vzestup kriminality, brutální útok a nevím, kolik v těch průvodech chodí "běžných" místních lidí, míněno jinak neextremistických a neorganizovaných v hnutích typu Národní odpor...
Ale nemyslím, že je na té úvaze třeba příliš měnit:)

[11] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 29.09.2011, 22:47:28
avatarViky, ty máš s různými formami pomoci velké zkušenosti; já jsem na to koukal tak, že je potřeba někoho, kdo se postaví někam, kam budou chtít jiní lidé házet šutry. Tak nějak obecně tedy, idealisticky. To je mým zvykem. - Hřebík na hlavu je v tom, že stát nezasahuje.

[12] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 29.09.2011, 23:08:47
avatar[10] To je moc dobrá úvaha. - No jo, kolik se asi namyslí člověk, který na někoho hází dlažební kostky, protože fandí jinému fotbalovému týmu? Tam o fotbal jistě nejde. - Ostatně nám Slovanům (mně jako Slovanu se žlutou a černošskou krví) by v můjbojovém státě nebylo dobře... to se jako neví?

[13] (Liška - Mail - WWW) Vloženo 29.09.2011, 23:08:46
avatarPsanče, ne, nemám s tím zkušenosti. Spíš to vychází asi z mých studií, ani nevím (to byla v podstatě komunální politika, ten můj obor, do značné míry).

Kam budou chtít jiní házet šutry, tam se postaví aktivisté, Ne, tam se přece staví policajti - aktivisté poskytují pomoc a podporu a odvlečou děti z dosahu, aby nebyly tak děsně traumatizované, tak jsem to pochopila.

A pokud se chtějí stavět tam, kde létají šutry, pak je nejjednodušší otázka: Kde byli, když ty šutry létaly z opačné strany?
Co že teď se aktivisti zaktivizovali, když je krize, když to propuklo, když je to akutní? Když je to tak zajímá, proč nemělo už předtím účinky žádné lobbování, spolupráce s médii (ta je zřejmě nulová), místní samosprávou a státní správou? Proč se nikdo nezasadil? Kdo bránil tomu, aby vznikla a uplatnila se účinná koncepce? Nepružný stát? nedostatek financí? ještě mnohé jiné faktory k tomu?

Proč policie nechávala místní obyvatele napospas vykrádačkám a přepadávání na ulicích, předtím? Ať si to hezky odsere ta policie a kouká makat a dostane posily (což snad probíhá?) - jako bazální první krok. Když na to kašlali. To jich je tam tak málo? Nemají na ně prachy? Nebo je to v něčem jiném?

Mně připadá účinnější dělat nějaké demonstrace u vlády, krajského úřadu, krajské policie, městské policie - myslím jako činnost pro dobrovolnické iniciativy. A zmedializovat to i v zahraničí a tím tlačit na vrchnost - což zřejmě ta iniciativa dělá a to je dobře, to je skvělý.
Jen nevím, jestli je tak dobrý to pojetí odmítání rasismu atd. Já nesnáším nácky ani rasisums. jenže tohle byla reakce na něco, co tam bylo už předtím, dlouho. Je to bouřlivá reakce, při které se svezou i náckové. Rádi. Ale ti místní lidi, co teď se bouří a jdou o sobotách do akce, to jsou zoufalí lidi, kteří chtějí jen normálně žít. A byli v tom omezovaní zlými lidmi, kteří byli kriminální. A oni se dovolávali práva a nebyli vyslyšeni. Takovou frustraci měli vydržet jak dlouho?? předtím. Tak chtěli vzít spravedlnost do svých rukou, což je blbý a nesouhlasím. Ale ukazuje mi to jediné: že to byl akt zoufalství.

Kooperace jedině. Extrémně těžký dlouhodobý proces.

[14] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 29.09.2011, 23:21:59
avatarViky, máš naprostou pravdu, s tou medializací a vůbec - jako v případě Karlova mostu, taky dostala Praha do nosu od UNESCA nebo koho. A vidíš, tím, že o tom tady mluvíš, už se píše o tom, že je potřeba šťouchat do státu, aby nám sloužil, protože na to ten stát taky je.

Já vím, že to bude působit trochu jako znevažování, ale tak to není: tenhle problém řeší i Old Shatterhand, když říká, že "pomsta - to je něco, co v člověku ruší všechno, oč je nebo oč by měl být lepší než zvíře", na námitku, že zákon je občas slabý. Psal jsem o tom tady: http://kojot.name...zrud.php#cmt_28

[15] (@Teo - WWW) Vloženo 29.09.2011, 23:34:54
avatarAbychom si rozuměli, mně přijdou aktivisti stejně málo fotogeničtí jako Vandasovci, cikánský bojůvky či připosraní policajti. To jsou samí antiradaristi, antioteplovači, antikůrovci ev. prokůrovci, je jim jedno, proti čemu se protestuje, hlavně že se protestuje. A do toho ještě blogeři, co se oznámkují jako idealisti a udivuje je, že někdo nechápe plnou hloubku jejich ušlechtilosti. Přitom jde z mýho pohledu o pseudointelektuálský ideálidiotismus. Stačí si přečíst první odstavce blábolů těch věrozvěstů konce světa za zvláště přitěžujících okolností. :-i

[16] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 29.09.2011, 23:49:46
avatarInu, já nemyslel já = idealista = ušlechtilec. Myslel jsem to jako = naivka. Ostatně to's částečně poznal. Protestuji-li, pak tak, jak protestuje ten, kdo píše verše, což je vždycky protistátní (a už jsem úplně nelogický). Konec světa znám jen křesťanský, a nepletu-li se, na ten se křesťané vždycky těšili. Dobrou noc.

[17] (@Teo - WWW) Vloženo 29.09.2011, 23:59:49
avatarNo... byl to jenom takovej malej test, v němž jsi obstál. Chtěl jsem na malý ploše demonstrovat, že někdy stačí jenom několik "vhodně" zvolených slov k vyvolání agresivity. PhDr. Coyot by se tutově na ten špek chytil. Tak sorry. ;)

[18] (Kojot - WWW) Vloženo 30.09.2011, 00:50:42
avatarVidím, že je pravý čas znovu vytáhnout Zimbarda, takže:
http://www.ted.com...y_of_evil.html

Neboli: Když je třeba něco udělat, je třeba to udělat a ne čekat, až to někdo udělá, protože to nikdo jiný obvykle neudělá. Jasně, můžeme na všem hledat mouchy, výdycky je najdeme, můžeme alibisticky říct, že je to úkol státu - a budeme mít pravdu! - nicméně pokud stát nedělá to, co by měl, pak je alibistické dát od toho ruce pryč.

Připadá mi v české společnosti vůbec tragicky typické, že když začne někdo něco dělat, hned je označen za aktivistu, je divný, je podroben kritice, kdejaká hnida se obkecává dokola kolem a je to úmorné až běda. Vlastně to umoří víc než sama práce... A "antiaktivisti" se pak vzájemně potlapkají po zádech a budou si připadat ohromně nad věcí. A jestli si pro ně někdy přijdou, budou to právě oni, kdo řeknou "Když si přišli pro mě, nikdo nezbyl..."

[19]Ano, (Lucifer - Mail - WWW) Vloženo 30.09.2011, 09:38:16
avatarsebeobrana je nenávist, a tudíž opovrženíhodná a hříšná zvrácenost. Jedinou cestou k mírumilovnému soužití je nastavit druhou - a kdyby to bylo možné, tak i třetí či čtvrtou tvář ];-)

[20] (@Teo - WWW) Vloženo 30.09.2011, 10:04:15
avatarJak je vidět, chytil se. I přes otevřené karty a upozornění, že jde o provokaci, se opět projevil netolerantně a nenávistně. Jsou ještě nějaké jistoty v tomto zparchantělém světě a ne že ne! :-p

[21] (Kojot - WWW) Vloženo 30.09.2011, 12:18:38
avatar@Teo, jestli si myslíš, že tě nenávidím, tak jsi opravdu vedle. Ne snad, že bych tě nějak zvlášť miloval, to opravdu ne, ale vážím si tě pro tvou tvorbu, s tvými názory vesměs nesouhlasím, tvoje nutkání převádět jakékoli, tedy i věcné, diskuse na osobní rovinu je mi proti srsti, ale tak to prostě je. Fakt nechápu, proč bych tě měl ale nenávidět. Neublížil jsi mi ani nikomu z mých blízkých, nevím o tom, že by ses dopouštěl něčeho fakt zlého... Jsi prostě člověk, se kterým nesouhlasím - uvědom si, že nesouhlas a nenávist jsou opravdu dvě hodně různé věci!
Dovolím si osobní dotaz: A ty mě nenávidíš?

[22] (@Teo - WWW) Vloženo 30.09.2011, 12:56:04
avatarAle kdeže, nenávist přece není řešení. :p To vím už dávno a nepotřebuju žádného zpovykaného aktivistu, aby mě o tom školil. A do osobní roviny jsi to překlopil zase ty. Tady těmi "hnidami", u sebe navíc "frikulíny s normalizační mentalitou". Celý ten tvůj hloupý článek katalyzoval můj komentář [17] Ve mně to vyvolává spíš znechucení, nenávistí bych trestal sám sebe. Jenom proto, že se nějaký frustrát nedokáže vyrovnat s realitou. Styl, jaký neúnavně předvádíš ty, mi přijde přinejmenším nedůstojný. That´s all...

[23] (Liška - Mail - WWW) Vloženo 30.09.2011, 15:18:16
avatarChci jen vyjádřit, @Teo, že nevidím vůbec nic nenávistného a netolerantního, co vidíš ty u Kojota, jak říkáš [20]. Jen chci dát znát, že by mě to vůbec nenapadlo. Vůbec nerozumím.

Buď jsem zaslepená, což není nepravděpodobné, nebo prostě tohle já osobně nejsem schopná vidět a vidíš to ty osobně a tím pádem nevím, jestli se to (relativně) objektivně týká Kojota. Nebo tebe.

Ovšem já netuším, na jakém podkladu to je, jaké diskuse jste vedli předtíma a jaké spory, takže to já hodnotit nebudu.


Kojote,
a víš že jo, že máš pravdu v tom, že když se často používá slovo "aktivista" a navíc s posměšným nádechem, že už člověk ani nevzpomene, kde a od koho to slyšel, prostě to přejme a už to jede... A není to pravda, je to jen přejatá zkreslenina.

[24] (Kojot - WWW) Vloženo 30.09.2011, 16:34:00
avatar@Teo, promítej si do mě co uznáš za vhodné. Nenávist k tobě necítím a svět nevnímám tak černobíle jako ty. Čest práci.

[25] (Kojot - WWW) Vloženo 30.09.2011, 16:40:56
avatarJeště obecný postřeh. Nevím jestli nedokážu, ale rozhodně se nechci vyrovnat s realitou. Nejsem kývací pes.

[26] (@Teo - WWW) Vloženo 30.09.2011, 17:24:14
avatar[23] Správnej komunista MUSÍ nenávidět, neboť třídní nenávist je podstatnou součástí jejich zvrácené ideologie. Jinak se musím fakt smát. Všiml jsem si, jak tě občas vytáčí svými bláboly ratka. A přitom tvůj modus operandi je téměř totožnej. Vždycky někam vlítneš a sáhodlouze vysvětluješ, jak něco vidíš jinak. No a Liška i Kojot jsou šelmy psovité, tak mě ani nepřekvapuje, že budeš dycynky na jeho straně. Nakonec taky skončíš s červeným praporem místo plíny. Ale to je tvoje volba. :p

[27] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 30.09.2011, 19:15:18
avatarNež se někdo začne obdivovat mému titánskému intelektu, na špek jsem neskočil, protože jsem měl předtím špek k večeři, a už jsem neměl chuť.

Jinak, Teo, nezlob se, ale z Tvého webu jsem zvyklý na podstatně sofistikovanější styl, s nímž do někoho rýpeš, než je ten výše.

Kojota znám pomalu dvacet let, a i když s ním někdy zásadně nesouhlasím, vážím si ho za poctivost hledání a vysoký intelekt (nehledě na to, že ten syčák umí na rozdíl ode mě napsat román) a vůbec; ratku neznám téměř vůbec a neposoudím tedy, jak je jí Liška podobná, ale já mám Liščiny dlouhé komentáře (a články) rád, protože jsou k věci, a k tomu talentované a báječné jako Viky sama.

Nevím, jestli ta nálepka aktivista nesouvisí s obecnou tendencí nálepkovat a škatulkovat a titulovat.

[28] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 30.09.2011, 19:23:28
avatarHernajs, nejsem taky šelma psovitá, když mám toho psance? A já vždycky doufal, že budu někomu připomínat spíš binturonga.

[29] (Kojot - WWW) Vloženo 30.09.2011, 19:37:26
avatarJe úžasné být zdrojem takové fascinace. V podstatě na mě, Teo, reaguješ stejně, jako konspirační teoretici na svá témata či konzervativní věřící na zmínky o potratech. Prostě si nemůžeš pomoci! Na jednu stranu je to dost příjemné, ale cítím se i trošku provinile, protože není úplně správné, aby mi bylo dobře na něčí, v tomto případě tvůj, účet. Hele, já fakt nejsem zase tak důležitej, to se ti jen zdá, prostě ses na mě upnul. Já tuším, že je to asi něco jako zamilovanost naruby, ale ujišťuji tě, že ti za to fakt nestojím. Jsem jen docela obyčejnej chlápek, co píše kontroverzní blog...

[30] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 30.09.2011, 19:48:26
avatarKdyby to neznělo cynicky, řekl bych, že odteď budu pravidelně do názvu článku dávat "Přes Kojota", pro počítadlo je to jako viagra.

[31] (@Teo - WWW) Vloženo 30.09.2011, 20:16:41
avatarNo tak vidíte, hošani. Žádnej z nás netleská fašounům, žádnej z nás si nepřeje pogromy na kohokoli a stejně se neshodneme. No a terazky si představte, že takováhle banda dorazí do severních Čech "konat dobro". A vytvořej pouze další ohnisko napětí. Kontrolní otázka: Čímpak je dlážděna cesta do pekla?

[32] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 30.09.2011, 20:35:23
avatarNo dobře, ale když se s Tebou neshodnu, nebo Ty se mnou, nebudeme to řešit násilím, ne? Já jsem si na Tebe dneska vzpomněl odpoledne, kdy jsem byl okolo domu, a rozhodně jsem neměl žádné chutě jiné, než dát si zase špek.

[33] (Christabel - WWW) Vloženo 30.09.2011, 21:40:10
avatar...bo na šachtě su také hromské zakony,
že jak nejni špeku, tak nie su vykony:

http://www.youtube.com...0U36wBDNf0

[34] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 30.09.2011, 21:49:25
avatarTak mě napadá, jestli ho jedl Stachanov. Teď jsem našel Rudé právo z března 1985, hrůza mě oblila.

[35]Doporučená četba (@Teo ) Vloženo 01.10.2011, 21:22:00

[36] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 01.10.2011, 21:32:56
avatarDíky; mám to v brožuře toho jména na snadno dosažitelném místě v předsíni. - Já nejsem komunista, já jsem katolík.

[37] (@Teo ) Vloženo 01.10.2011, 23:00:05
avatarO tom nepochybuju, žes to četl. Ale byla tady řeč o vysokým intelektu, ne? Čapkovi to došlo 7 let po bolševickým převratu. A to nevěděl nic o zvěrstvech, co teprve přišly. Nechápu, jak někdo může téměř století "poté" obhajovat tenhle zmrdismus. Někomu to holt dojde hned, někomu poštou, jinýmu nikdy. Ten první je intigent, ten poslední pitomec.

[38] (@Teo ) Vloženo 01.10.2011, 23:02:11
avatarintigent bude pravděpodobně inteligent... el mi zkolektivizovali

[39] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 01.10.2011, 23:14:53
avatarDíky za to "nepochybuju".

No jo, tak uvidíme, kde bude J. za šest let.

Jestli's náhodou nečet, doporučuju knihu Intelektuálové, Paul Johnson.

[40] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 01.10.2011, 23:16:08
avatarVida, mně l pro změnu vypadlo, protože jsem pablb. "Nečetl".

[41] (Christabel - WWW) Vloženo 02.10.2011, 16:36:35
avatarAle já jsem to dnes četla poprvé, dosud jsem jenom věděla, že Čapek napsal takovou esej... jsem překvapená, že to je už z r. 1924.
Napsal to moc dobře, ale to on všechno:)

[42] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 02.10.2011, 18:45:22
avatarNo vida, tak díky ještě jednou, Teo. - Christabel, teď jsem na Tebe myslel, zasednuv ke stolu - slunce zapadalo a domy na obzoru byly oranžové a mně naskočilo "Quo vadis".

[43] (Christabel - WWW) Vloženo 02.10.2011, 19:08:15
avatarTo spíš já děkuji:)

I když, bez ohledu na Čapka, já jsem si v tomto sporu svou stranu barikády zvolila už předtím;)
Když už tedy ty barikády existují:(

[44] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 02.10.2011, 20:16:44
avatarTy závorky vypadají jako experimentální báseň.

[45] (Liška - Mail - WWW) Vloženo 03.10.2011, 12:09:12
avatar[26]
jo, komunisti, to mě vůbec nenapadlo; když koukám, co napsal Kojot, tak koukám, co napsal ten, koho si představuju pod jménem Kojot, a ne komunista nebo satanista nebo nevímco - beztak se ty škatulky mění :-)

A kdybych se nebavila nebo nikdy nesouhlasila s nikým, kdo explicitně patří do nějaké škatule - komunista, katolík, pravičák, cikán, ožrala, invalida, podnikatel, zaměstnanec, véčkař a jiná vyznání, tak bych byla úplně nesocializovaná izolovaná chuděra.

A proč bych měla být na něčí straně imrvére, to taky nevím. Já si kecám, co mě napadne, krátce nebo dlouze (když se nechám strhnout svou velkohubostí), a jestli to zrovna je podobné jako názor Kojota, tak si toho i všimnu - např. že zrovna v tématu o Šluknovském výběžku se mi nezdálo, že bych s ním absolutně souzněla.

Že sis všiml, že mě ratka vytáčí svými bláboly? Tak to už je opravdu pro mě důkaz projekcí, protože ratka mě ani trochu nevytáčí. Ať si dělá, co chce. Myslím, že je to vzájemné, úplně volné. Na ratce mě nic vytočit nemůže, protože je někdo jiný než já, jinde, nemáme žádnou plochu, kde bychom se mohly vytáčet, žádný stejný písek, kde bychom se bacaly lopatičkou. Já se radši bacám s formalistními položivými úzkoprsými kazateli (tím nemyslím nikoho z přítomných).

A jé, zas je ten komentář nějak dlouhý... a to je mi to vlastně dost fuk :)

[46] (Henry Psanec - WWW) Vloženo 03.10.2011, 19:01:54
avatarViky, včera jsem na tebe myslel, kochaje se tunelem na pískovišti. Víš, jak tam ty děti zahazovaly ten deštník kdysi.

Já mám tvoje dlouhé komentáře moc rád.


Všechna pole jsou nepovinná.
Vaše IP adresa nebude veřejně zobrazena.
Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na daný komentář.
Komentáře obsahující invalidní prvky budou editovány, lépe smazány :)
Vaše jméno:
Váš e-mail:
URL vašich stránek:
Nadpis:
Text: